check Doprava zdarma od 89,00 €
check Vrátenie tovaru do 14 dní
check Zaplaťte o 30 dní
check Oblasť veľkoobchodu - B2B

Vrátenie tovaru a sťažnosti

Ako môžem tovar vrátiť?

Ak sa rozhodnete tovar vrátiť, budete musieť uhradiť náklady na vrátenie a sami si zorganizovať dopravu.

Sú vrátenie a výmena tovaru zo zahraničia bezplatné?

Nie, náklady na vrátenie alebo výmenu tovaru nehradíme a prepravu z iných krajín neorganizujeme na naše náklady. Iba v Poľsku je vrátenie tovaru bezplatné (pozri podmienky).

Ako môžem vymeniť výrobok?

Výmena tovaru spočíva vo vrátení zakúpeného výrobku a zadaní novej objednávky. Ak ste si napríklad objednali bundu na motorku, ale je vám príliš malá, použite priateľský formulár (nájdete ho tu), vráťte tovar a v samostatnej objednávke si kúpte väčšiu bundu. Upozorňujeme, že výmena je možná len vtedy, ak sa zhodujú ceny výrobkov.


Ako môžem výrobok vrátiť alebo reklamovať?

Chceme, aby mal každý zákazník nášho obchodu prístup ku všetkým spotrebiteľským právam. Pre vaše pohodlie ponúkame dve formy vrátenia výrobku a reklamácie: s prístupom na internet a bez neho.


Vráťte výrobok alebo podajte sťažnosť, ak máte prístup na internet:


1. Prejdite na stránku www.gmoto.pl/reklamacje.

2. Vyplňte priateľský formulár. Zaberie to len niekoľko minút!

3. do 24 hodín (len v pracovných dňoch) od odoslania žiadosti vás bude telefonicky alebo e-mailom kontaktovať náš špecialista a bude vás informovať o ďalšom postupe.


Vrátenie alebo reklamácia výrobku, ak nemáte prístup na internet:


1. zreteľne vyplňte formulár na vrátenie alebo reklamáciu v papierovej forme, ktorý sme priložili do balíka spolu s objednávkou. Nemáte formulár? Žiadny problém, môžete si ho stiahnuť na stránke https://cnt.gmoto.pl/content/zwrot.pdf (vyžaduje sa prístup na internet).

Bezpečne zabaľte tovar, ktorý chcete vrátiť alebo reklamovať. Do balíka priložte vyplnený formulár na vrátenie tovaru alebo reklamáciu a pokladničný doklad/faktúru. Ak ste stratili účtenku, nezabudnite to uviesť na mieste určenom na papierovom formulári. 3. V prípade, že ste stratili doklad o kúpe, nezabudnite ho uviesť na mieste určenom na papierovom formulári.

Balík zašlite na adresu "Sklep Gmoto, ul. Tadeusza Kościuszki 78, 37-100 Łańcut. Po prijatí balíka a jeho kontrole vás bude kontaktovať náš špecialista.


Kde nájdem číslo svojej objednávky na faktúre?

Číslo objednávky nájdete na faktúre na dvoch miestach: pod čiarovým kódom v pravom hornom rohu faktúry a pod tabuľkou so súhrnom objednávok v strede faktúry vľavo (pozri graf nižšie).


Kde na účtenke nájdem číslo objednávky?

Číslo objednávky nájdete pod čiarovým kódom v spodnej časti účtenky (pozri graf nižšie).


Kedy bude spracovaná moja reklamácia alebo vrátenie tovaru?

Na posúdenie reklamácie alebo vrátenia máme 14 pracovných dní. Zvyčajne ich vybavujeme oveľa rýchlejšie, v priebehu niekoľkých pracovných dní. Existujú však prípady, keď proces reklamácie trvá dlhšie ako 14 dní, pretože to závisí napríklad od dodávateľa alebo výrobcu tovaru.


Nemám papierový formulár na vrátenie tovaru alebo reklamáciu. Kde si ho môžem stiahnuť?

Papierový formulár na vrátenie tovaru alebo reklamáciu si môžete stiahnuť na adrese: https://cnt.gmoto.de/content/retouren.pdf .

Nezabudnite, že najrýchlejšou a najlacnejšou formou vrátenia alebo reklamácie výrobku je pre vás elektronický priateľský formulár, ktorý nájdete tu.


Doručený výrobok je poškodený/nefunkčný. Čo mám robiť?

Ak je dodaný výrobok poškodený alebo chybný, môžete ho jednoducho vrátiť vyplnením priateľského formulára. Pozrite si, ako to urobiť.


Dostal som výrobok, ktorý nebol súčasťou mojej objednávky. Čo mám robiť?

Ak váš balík obsahuje jeden alebo viac výrobkov, ktoré ste si neobjednali (napríklad sme vám poslali tovar, ktorý ste si neobjednali), vyplňte priateľský formulár a náš špecialista vás bude kontaktovať do 24 hodín (len v pracovných dňoch). Prečítajte si, ako vyplniť formulár.


Môžem tovar vrátiť na dobierku?

Zásielky na dobierku neprijímame. Ak nám chcete tovar vrátiť, vyplňte elektronický alebo papierový formulár na vrátenie tovaru alebo reklamáciu. Zistite, ako správne postupovať pri vrátení výrobkov k nám.


Ako mám zabaliť tovar, ktorý chcem vrátiť?

Tovar by mal byť starostlivo zabalený, aby sa pri preprave nepoškodil. Nemusíte použiť rovnaký obal, v akom ste zásielku dostali.

 

Nemám doklad s číslom objednávky a chcel by som tovar vrátiť. Čo mám urobiť?

Ak nemáte účtenku alebo faktúru DPH s číslom objednávky, jednoducho sa prihláste do svojho účtu Gmoto a prejdite na kartu "Moje objednávky". Číslo objednávky nájdete aj v textových správach a e-mailoch týkajúcich sa vašej objednávky.

Nezabudnite, že pri vypĺňaní elektronického alebo papierového formulára na vrátenie tovaru alebo reklamáciu musíte v príslušnom poli uviesť, že nemáte doklad o kúpe (účtenku alebo faktúru DPH ).


Ako funguje vrátenie peňazí?

Keď vrátite výrobok z vašej objednávky, dostanete späť celú sumu na váš bankový účet. Číslo bankového účtu na vrátenie uvediete pri vypĺňaní elektronického alebo papierového formulára na vrátenie alebo reklamáciu. Peniaze budú na uvedený účet pripísané dokonca do 72 hodín!


S výrobkom som nedostal záručný list. Znamená to, že konkrétny výrobok nie je možné reklamovať?

Na každý výrobok sa vzťahuje záruka výrobcu a je možné ho reklamovať, ale posudzuje sa to individuálne. To sa netýka elektrických súčiastok, napr. žiaroviek, cievok, elektrických inštalácií a regulátorov napätia. Upozorňujeme, že motocyklové batérie je možné reklamovať len vtedy, ak majú záručný list.


Môžem vrátiť použitý výrobok?

Vrátiť možno len výrobky, ktoré nevykazujú známky používania. Ak sa však ukáže, že zakúpený výrobok má v priebehu používania chybu, môžete ho reklamovať. V prípade mechanických dielov je na spracovanie vrátenia potrebný doklad o montáži.

Pri vrátení výrobku priložte všetko, čo ste dostali v čase nákupu (napr. nepoškodený obal, návod na obsluhu, záručný list atď.) Oblečenie, obuv a prilby musia mať originálne štítky. V internetovom obchode nájdete príslušné informácie na kartách výrobkov, ktoré nie sú vylúčené z výmeny.


Nemám doklad o kúpe a chcel by som tovar vrátiť. Čo mám urobiť?

Ak vraciate výrobok, ku ktorému nemáte doklad o kúpe (paragón alebo faktúru s DPH), musíte na elektronickom alebo papierovom formulári na vrátenie alebo reklamáciu zaškrtnúť políčko "Vyhlasujem, že som stratil doklad o kúpe" a podpísať sa vedľa neho .


Ak vrátim tovar a vymením ho za iný, musím platiť za dopravu nového tovaru?

Vrátenie výrobku je bezplatné, pokiaľ použijete elektronický priateľský formulár. Výmena výrobku sa však preto bude považovať za novú objednávku.

Prepravu si hradíte sami. Ak však k vráteniu výrobku a jeho výmene došlo z dôvodu našej chyby, celý proces je úplne bezplatný, bez ohľadu na to, či sa reklamácia podáva e-mailom, telefonicky alebo poštou.


Čo robiť, ak sa počet výrobkov na účtenke/faktúre s DPH nezhoduje s počtom výrobkov v zásielke?

Ak doručený balík nie je poškodený (páska alebo obal), použite priateľský formulár na rýchle nahlásenie nezrovnalostí medzi obsahom balíka a objednávkou. Do 24 hodín (v pracovných dňoch) vás budeme informovať o ďalšom postupe. Náš špecialista vás bude kontaktovať telefonicky alebo e-mailom.


Čo mám robiť, ak dostanem poškodený balík?

Všetky objednávky balíme s maximálnou starostlivosťou, čo zaručuje, že zakúpené výrobky sú riadne chránené. Nezabudnite, že každý balík je zabalený firemnou páskou s logom Gmoto. Ak je páska alebo obal poškodený, nezabudnite balík otvoriť v prítomnosti kuriéra, aby ste skontrolovali, či obsah zodpovedá objednávke a či tovar nebol poškodený počas prepravy.

Ak sú výrobky poškodené alebo v nich niečo chýba, kuriér je povinný spísať protokol o poškodení (nemusí to urobiť okamžite, v závislosti od prepravcu to môže trvať aj niekoľko dní). Ak zistíte, že balík je poškodený po odchode kuriéra, nezabudnite kontaktovať dopravcu.