check Doprava zdarma od 89,00 €
check Vrátenie tovaru do 14 dní
check Zaplaťte o 30 dní
check Oblasť veľkoobchodu - B2B

Obstarávanie

Ako si môžem objednať v internetovom obchode?

1. pri každom výrobku nájdete veľké oranžové tlačidlo "PRIDAŤ DO KOŠÍKA". Kliknutím naň pridáte vybraný výrobok do nákupného košíka. 2.

2. Po vložení výrobku do košíka sa zobrazí otázka, či chcete pokračovať v nakupovaní (možnosť "pokračovať v nakupovaní") alebo či chcete pokračovať v objednávke (možnosť "objednať"). 3. Po výbere možnosti "objednať" sa zobrazí otázka, či chcete pokračovať v objednávke.

Po výbere možnosti "objednať" budete presmerovaní do nákupného košíka. 4. Po výbere možnosti "pokračovať v objednávke" budete presmerovaní do nákupného košíka.

Ak si chcete objednať viac ako jeden vybraný výrobok, môžete zvýšiť množstvo v nákupnom košíku alebo na karte výrobku. 5. Ak chcete objednať viac ako jeden výrobok, môžete si objednať viac ako jeden výrobok.

5. Ak máte zľavový kód, zadajte ho do poľa, ktoré sa zobrazí po kliknutí na znak plus v časti "Mám zľavový kód".

6. Kliknutím na tlačidlo "DOPRAVA A PLATBA" prejdite na kartu na výber spôsobu platby a doručenia.

7. Ak nie ste prihlásený, dostanete sa na prihlasovaciu stránku. Môžete sa prihlásiť do svojho konta, vytvoriť nové konto alebo vybrať možnosť "NÁKUP BEZ REGISTRÁCIE". Ak ide o váš prvý nákup v našom obchode, odporúčame vám prihlásiť sa do svojho účtu alebo si vytvoriť nový účet. Mať účet vám umožní prístup k histórii vašich objednávok, čo vám pomôže uskutočniť ďalšie nákupy ešte rýchlejšie!

8. Vyberte si spôsob platby a spôsob dopravy.

9. V poslednom kroku kliknite na "DOPRAVA A PLATBA". Následne sa vám zobrazí informácia, že objednávka bola prijatá na spracovanie, ako aj číslo vašej objednávky, ktoré sa oplatí uložiť.


Ako môžem zadať objednávku telefonicky?


Naši špecialisti na vás čakajú na telefónnom čísle 0048 17 247 22 20 od pondelka do piatka od 8:00 do 17:00. Chceli by ste zadať objednávku telefonicky? Je to jednoduché a nezaberie vám to viac ako niekoľko minút. Prečítajte si, ako sa pripraviť na telefonický nákup.


1. Pripravte si svoje údaje:

Kontaktné číslo (potrebné na kontaktovanie kuriéra).

E-mailová adresa.

Doručovacia adresa (mesto, PSČ a ulica).

Značka a model motocykla (vďaka týmto informáciám pre vás môžeme rýchlejšie vybrať produkty).

2. Pripravte si identifikátory výrobkov - predtým, ako kontaktujete našich špecialistov na horúcej linke, je vhodné skontrolovať identifikátory výrobkov, ktoré chcete objednať.

Skrátite tak čas potrebný na objednanie na minimum a výrobky vám budú doručené ešte rýchlejšie. ID výrobkov nájdete v našom online obchode. Pozrite si, kde nájdete ID výrobkov.

Ak vlastníte čínsky motorový skúter alebo štvorkolesovú štvorkolku, zmerajte si presný diel, ktorý si od nás chcete kúpiť. Merania odovzdajte nášmu špecialistovi. Môžete mať tento diel v ruke, keď hovoríte? Výborne, aby sme pre vás mohli vybrať ten najlepší výrobok!

3. Zavolajte na číslo 0 358 1 792 51 54, stlačte "1" na klávesnici, aby ste sa spojili s oddelením telefonických objednávok, a špecialistovi zadajte ID výrobkov, ktoré chcete objednať.

Upozorňujeme, že počas motorkárskej sezóny môže kontaktovanie špecialistu trvať dlhšie ako zvyčajne. Odporúčame vám zadávať objednávky v internetovom obchode (pozrite sa, aké je to jednoduché a rýchle!). Prečítajte si, ako zadávať objednávky v internetovom obchode.



Potrebujem na zadanie objednávky v online obchode účet?

Nie, na zadanie objednávky v internetovom obchode nepotrebujete účet. Odporúčame vám však, aby ste si ho vytvorili. Účet je bezplatný a jeho zriadenie vám zaberie len niekoľko okamihov. Získate tak prístup k histórii svojich objednávok a budete môcť rýchlejšie uskutočňovať ďalšie nákupy v našom internetovom obchode.


Sú v internetovom obchode k dispozícii všetky výrobky?

Pri každom výrobku nájdete informácie o tom, či máme výrobok na sklade, a približný čas vybavenia objednávky. Ak čas vybavenia vašej objednávky trvá dlhšie, ako je uvedené v karte výrobku, naši špecialisti vás budú kontaktovať.


Sú ceny výrobkov v internetovom obchode aktuálne a konečné?

Áno, ceny výrobkov uvedené v internetovom obchode sú aktuálne hrubé ceny a konečné ceny.



Kde nájdem číslo svojej objednávky na účtenke?

Číslo svojej objednávky nájdete pod čiarovým kódom v spodnej časti účtenky (pozri graf nižšie).



Kde nájdem číslo svojej objednávky na faktúre?

Číslo objednávky nájdete na faktúre na dvoch miestach: pod čiarovým kódom v pravom hornom rohu faktúry a pod tabuľkou so súhrnom objednávok v strede faktúry vľavo (pozri graf nižšie).

 

Prečo je položka v mojom nákupnom košíku vypredaná?

Produkt je rezervovaný až po odoslaní objednávky. Ak je však veľmi obľúbený alebo ide o posledný tovar, môže sa stať, že pri pridávaní do košíka bude na sklade, ale pri pokladni už nebude k dispozícii. Odporúčame vám rýchlo dokončiť objednávku, aby ste mali istotu, že sa k vám výrobok dostane.


Akú dokumentáciu dostanem spolu s objednanými výrobkami?

Ku každej objednávke prikladáme formulár na vrátenie tovaru/reklamáciu a potvrdenie o kúpe. K výrobkom, pri ktorých sa to vyžaduje, patrí návod na použitie a záručný list.